Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Aπάντηση της Δέσποινας Ολυμπίου

Η Δέσποινα Ολυμπίου μου απάντησε στο facebook για τη φράση που καταγράφηκε από κάμερα για τη μάνα κάποιου στη συναυλία του Γ.Νταλάρα στο κλειστό της Δάφνης.Διαβάστε τη:

Στεναχωριέμαι που βιάστηκες να με καταδικάσεις. Πολύ γρήγορα ρίχνετε κάποιον χαμηλά ή τον ανεβάζετε ψηλά δεν ξέρω .Εχω παράπονο και πραγματικά απορώ εάν βρισκόσουν εκεί ή έτσι σου είπαν!Για να το ξεκαθαρίσουμε, βρέθηκα επί σκηνής αφού με κάλεσε ο Νταλάρας ο οποίος μου είπε ότι πρόκειται για συναυλίες αλλυλεγγύης και τα όποια έξοδα για τα τεχνικά μέσα θα τα πληρώσει απ'τη τσέπη του. Θα συμμετέχουν τραγουδιστές με τους οποίους είχε ξανασυνεργαστεί όπως κι εγώ και αυτό έχει στόχο, δηλ. να απευθυνθεί σε γειτονιές που θεωρεί ότι είναι φτωχές-λαικές και ο κόσμος δεν έχει την πολυτέλεια να πληρώσει εισητήριο. Αποκάλεσε με αφελή, ή ανενημέρωτη, αλλά όχι να στιγματιστώ ως πουλημένη, εκμεταλλεύτρια ή ότι άλλο. Σίγουρα δεν υπήρξα ποτέ και ούτε θα γίνω "πουτάνα πουλημένη" όπως με αποκαλούσε το δεκατετράχρονο και με μούντζωνε διαρκώς. Αυτό είδα και της είπα "συγχαρητήρια στη μαμά σου" Τώρα γιατί να βγω και να ζητήσω δημοσίως συγνώμη για αυτό που είπα δεν καταλαβαίνω. Αν με την κίνηση μου αυτή (αν αυτή είναι λάθος ή όχι) θεωρείς ότι πρέπει να γίνω το εξιλαστήριο θύμα των εξοργισμένων συνανθρώπων μου λυπάμαι Δημήτρη αλλά δεν το δέχομαι. Είμαι πολύ θυμωμένη που ορισμένοι με έβριζαν αισχρά και μου έκαναν απαίσχυντες χειρονομίες. Εγώ σέβομαι όλο τον κόσμο. Δε συνηθίζω να βρίζω και σέβομαι τα προβλήματα του καθενός. Τραγουδησα με καλό σκοπό νομίζοντας ότι έτσι αντιστεκόμαστε στην κρίση και δε θα μας υποδουλώνει η φτώχια. Δεν είμαι προνομοιούχα , ούτε διασκεδάζω με την κατάσταση αυτή. Αν επίσης νομίζεις ότι πήγα για να το εκμεταλλεύτώ ή για να ταχθώ υπέρ του οποιουδήποτε πονηρού σκοπού ή κόμματος είσαι πολύ λάθος.
Δε θα συνεχίσω αυτές τις εμφανίσεις σίγουρα γιατί είναι πραγματικά πολύ μπερδεμένο το όλο σκηνικό και θλιβερό και θα μας πάρει όλους η μπάλα. Εγώ αγαπώ τη μουσική και έμαθα να σέβομαι το κοινό και απαιτώ το ίδιο. Αν λοιπόν έπεσα στα μάτια όλων σας τότε είστε πολύ βιαστικοί να κρίνετε και λυπάμαι για αυτό. Δεν πειράζει τα λάθη πληρώνονται και αυτό ισχύει και για τους δυό μας, αλλά και για όλο τον κόσμο .

ΙΔΟΥ Κ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ:

Δεσποινα μου,δεν μου ειπαν,υπαρχει βιντεο που κατεγραψε την εκδηλωση.Μπες στο youtube κ δες!Με αυτα που εχει κανει ο Νταλαρας,εγω στη θεση σου θα αρνιομουν.Προκαλει το κοινο αισθημα κ πλεον ολοι ειναι εναντιον του,παρτο χαμπαρι κουκλα μου!Το αν πληρωνει τπτ απο την τσεπη του ο Νταλαρας κ το ποσο αφιλοκερδως παει σε συναυλιες,ασε να το ξερω καλυτερα απο την Κυπρο!Δεν εκανε αλλωστε απο τη μια μερα στην αλλη 27 ακινητα με τη γυναικα του.Αριστερη ιδεολογια με δεξια τσεπη.Τετοιος αριστερος ψευτοκουλτουριαρης γινομαι κ εγω!!Κ να σε ειπε,ετσι απαντας εσυ?Αυτο ειναι το επιπεδο σου??Κ εμενα μ'εχουν πει κ μαλακα κ πουστη,19 χρονια επαγγελματιας ψαλτης,αλλα δε δινω σημασια σε κανεναν.Καθεσαι κ ξεσυνεριζεσαι ενα 14χρονο?Αυτη ειναι η υπομονη σου??Εγω θα εκλεινα τα αυτια μου κ θα συνεχιζα.Σορρυ,αλλα σαν πιο εμπειρος σε καλλιτεχνικα δρωμενα απο σενα,εχοντας ψαλλει στο Μεγαρο Μουσικης με τον Βυζαντινο Χορο "Τροπος",του οποιου ειμαι κ μελος,θα σε συμβουλευα να φερεσαι πιο ωριμα κ οχι να ανοιγεις διαλογο με την εξεδρα.Αυτο ειναι ανωριμοτητα.Εγω,ο,τι λαθη εχω κανει στη ζωη μου,με πιο προσφατο τον αποτυχημενο μου γαμο,τα παραδεχομαι ενωπιον ολων.Κ μονο που αποδεχεσαι να τραγουδησεις μαζι με εναν πουλημενο,λες κ δεν ξερεις τι εστι Νταλαρας κ το τι ειχε πει γι'αυτον ο Καζαντζιδης κ τον υπερασπιζεσαι ετσι,αυτο τα λεει ολα.Καλη φωτιση!
  • Αν δεν ξερεις τι εστι Νταλαρας,σε παραμεμπω στο μπλογκ μου dimanastasiadis.blogspot.com,σε προσφατες δημοσιευσεις μου!


  • TA ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου