Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΑΚΟΜΑ ΈΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ: ΟΥΤΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ!!!‏

ΑΚΟΜΑ ΈΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ:  ΟΥΤΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ!!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ:

Στηρίζω (και πάντα θα στηρίζω) τον εκάστοτε Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας - είναι εθνική και πατριωτική μου ευθύνη. Με τις ταπεινές μου δυνάμεις και δυνατότητες συνέβαλα - όποτε μου ζητήθηκε - στην στήριξη του αγώνα των Κυπρίων αδελφών μας, για αποτίναξη της Τουρκικής κατοχής και δικαίωση του αγώνα τους. Η καταφατική μου απάντηση σε συμμετοχή μου στην επικείμενη συναυλία της 24ης Οκτωβρίου βασίστηκε σε αντίστοιχες πεποιθήσεις. Ωστόσο, θορυβημένος από έντονη αρνητική κριτική (δημόσια και ιδιωτική) στην Κύπρο, επικοινώνησα με πολλούς (όλων των πολιτικών παρατάξεων) Κύπριους φίλους και διαπίστωσα πως η συγκεκριμμένη συναυλία δεν εκπληρώνει τις προϋποθέσεις που είναι για μένα αναγκαίες ώστε να λάβω μέρος, αφού αποτελεί εκδήλωση με αντικείμενο πολιτικές αντιθέσεις και διενέξεις στην Κύπρο, χωρίς ευρύτερο εθνικό στόχο. Επειδή δεν επιθυμώ σε καμμιά περίπτωση να εμπλακώ σε αντιπαραθέσεις που αποτελούν εσωτερική πολιτική διαδικασία (και δημοκρατικό δικαίωμα) των Κυπριακών πολιτικών κομμάτων και των Κυπρίων πολιτών, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ 24ης Οκτωβρίου - ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΣΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΝΩΣΩ, ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΕΥΝΑΣΩ, ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΕΡΟΛΗΨΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΈΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ. Εύχομαι πάντως, η όξυνση των πολιτικών παθών να κατευναστεί γρήγορα, για το καλό του τόπου. Είναι αυτονόητο πως παραμένω εθελοντής σε οποιαδήποτε Κυπριακή πρόσκληση όσον αφορά στόχους και σκοπούς εθνικούς και πατριωτικούς.

14 / 10 / 2011

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου