Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Η γερμανική αριστερά για το πακέτο «διάσωσης» προς την Ελλάδα

 

Η γερμανική αριστερά για το πακέτο «διάσωσης» προς την Ελλάδα

Η Σάρα Βάγγενκνεχτ του Die Linke κατακεραυνώνει από το βήμα του γερμανικού κοινοβουλίου την πολιτική «στήριξης» της Ελλάδας που ακολουθεί η κυβέρνηση Μέρκελ, στηρίζοντας πρακτικά τις γερμανικές ιδιωτικές τράπεζες εις βάρος του γερμανικού λαού.
«Είναι σαν ένας διαρρήκτης να έχει αδειάσει το σπίτι μου κι εγώ ύστερα να πηγαίνω σε αυτόν και να του λέω «δώσε μου σε παρακαλώ ένα δάνειο για να μπορέσω να ορθοποδήσω». Και να βλέπω αυτόν τον διαρρήκτη να ανεβάζει τους τόκους του δανείου μου όλο και περισσότερο, έτσι ώστε στο τέλος να μην μπορώ να το αποπληρώσω και να γίνω αφερέγγυος. Μετά μου στέλνει δικαστικό κλητήρα ο οποίος αδειάζει το σπίτι μου για δεύτερη φορά, αρπάζοντας ό,τι δεν έκλεψε ο διαρρήκτης την πρώτη».

http://ardin-rixi.net/2011/11/14/%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%AC/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου