Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Μοίρασμα μισθών, αγαθών και… 49 κατσικιών

Δεν βγαίνουνε, δε βγαίνουνε… στο σύνταγμα

Αυτή τη φορά δεν θα γράψω δικές μου σοφίες ή εκτιμήσεις. Αρκεί το παρακάτω απόσπασμα ελληνικής ταινίας της μετεμφυλιακής εποχής, εποχής που μοιραζόταν το… σχέδιο Μάρσαλ… Να ευχαριστήσω δημοσίως τον Αργύρη και το Σπύρο που μου το έστειλλαν…. Κάθε σύγκριση με την εποχή των μνημονίων είναι …. “ανιστόρητη”… Εάν φτάσετε μέχρι το τέλος της ανάρτησης θα καταλάβετε εάν είναι αλήθεια, χωρίς δάσκαλο, αστυνόμο και ιδιωτικό μάνατζερ…βεβαίως…*

Μοιράζοντας 49 κατσίκια….




ΠΗΓΗ: Μεταφορτώθηκε από το χρήστη daskalos98 την 23 Νοέ 2011

Απόσπασμα από την ταινία «Ήταν όλοι τους… κορόιδα!» του 1964. Σενάριο-σκηνοθεσία: Χρίστος Αποστόλου. Βρήκαμε την ταινία στο κανάλι του χρήστη TheSTASEOS (http://www.youtube.com/user/TheSTASEOS).

* “Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου, εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου, που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι αυτή.

Επειδή έχω μια ηλικία που δε μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω ότι αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ), δε βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για τη διατροφή μου.

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στο Μουσολίνι (πιάτσα Παρέτο του Μιλάνου)”

http://manitaritoubounou.wordpress.com/2012/04/05/49-katsikia-mis8oi-aga8a-aytokt/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου