Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ!!!

Χτες το απόγευμα,ένιωσα τον φασισμό των "προοδευτικών" του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στο πετσί μου καθώς κατέβαινα στην Πλατεία Συντάγματος,λίγο πριν αρχίσει η ομιλία του "κυρίου" Βενιζέλου.Οργισμένος στη θέα όλων αυτών των αρρώστων ατόμων που δηλώνουν ακόμα υποστηρικτές τους,άρχισα να τους αποκαλώ φασίστες και πέταξα 3-4 φυλλάδια του ΟΧΙ.Αυτό ήταν το έγκλημά μου!!!Αμέσως,καμιά 10αριά μπατσόσκυλα,ασφαλίτες,ήρθαν δίπλα μου,με βούτηξαν σαν εγκληματία,μου πέρασαν πισθάγκωνα ένα ζευγάρι χειροπέδες,βρίζοντας μου ό,τι έχω ιερό κ σέρνοντας με στο ασφαλίτικο αυτοκίνητο,βρίζοντάς με συνεχώς στην επαναλαμβανόμενη ερώτησή μου τι κακό έκανα.Με κράτησαν 2,5 ώρες στα κρατητήρια του Α.Τ. πίσω απ΄το Προεδρικό Μέγαρο για εξακρίβωση στοιχείων.Στις διαμαρτυρίες μου ότι είμαι υποψήφιος κ ότι μπορούν να πάρουν κ τα γραφεία του κόμματος να το εξακριβώσουν,αυτοί με έβριζαν συνεχώς.Κύριοι του ΠΑ.ΣΟ.Κ.,το μόνο που κάνετε είναι να αποδεικνύετε συνεχώς ότι είστε χούντα!!!!!!Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ,Ο ΛΑΟΣ ΑΥΡΙΟ,6 ΜΑΪΟΥ,ΘΑ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!!!!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
Υποψήφιος βουλευτής Β'Αθήνας με το ψηφοδέλτιο του "ΟΧΙ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου